Bestelling wijzigen of annuleren bij Lynx All-in
Lynx All-in is een klantgerichte drukkerij en reclamebureau. We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Misschien heb je een foutje ontdekt en wil je je bestelling wijzigen. Of de omstandigheden maken dat je jouw drukwerk moet annuleren. Een bestelling wijzigen bij een drukkerij als Lynx All-in is gelukkig eenvoudig geregeld, zolang je er op tijd bij bent. Op deze pagina leggen we uit hoe je wijzigingen en annuleringen kunt doorgeven, tot wanneer dit mogelijk is en waar je op moet letten ā zodat je precies weet wat je kunt verwachten.
Hoe kun je je bestelling wijzigen?
Wil je je bestelling wijzigen? Bij Lynx All-in geef je wijzigingen uitsluitend per e-mail door. Volg deze stappen om je bestelling te wijzigen:
- Stuur een e-mail naar info@lynxallin.nl met het verzoek om je bestelling te wijzigen. Vermeld in het onderwerp of de eerste zin duidelijk je bestelnummer.
- Beschrijf de gewenste wijziging in je e-mail. Geef precies aan wat er aangepast moet worden ā bijvoorbeeld een fout herstellen in het ontwerp, de oplage wijzigen, een ander bezorgadres doorgeven, of een nieuw bestand aanleveren. Hoe specifieker je bent, des te sneller kunnen we je verzoek verwerken.
- Wacht op onze bevestiging. We controleren of de productie al is begonnen. Als je verzoek op tijd is en de productie nog niet gestart, passen we je bestelling aan. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra de wijziging is doorgevoerd. (Mocht de productie al zijn gestart, dan laten we je weten dat wijzigen helaas niet meer mogelijk is.)
Let op: Wijzigingen kunnen alleen per e-mail worden doorgegeven. Telefonisch of via andere kanalen kunnen we geen officiƫle wijzigingsverzoeken in behandeling nemen, zodat we altijd een duidelijk schriftelijk overzicht van je aanpassing hebben.
Tot wanneer kun je annuleren?
Een bestelling bij Lynx All-in annuleren kan alleen zolang de productie nog niet is gestart. Wil je jouw drukwerk annuleren? Dan is het cruciaal om er snel bij te zijn. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@lynxallin.nl met je bestelnummer en de mededeling dat je de bestelling wilt annuleren. Zodra wij zijn begonnen met het drukken (de productie) van jouw order, is annuleren of wijzigen niet meer mogelijk. In praktijk betekent dit dat je bestelling niet meer stopgezet kan worden als we al aan het printen of voorbereiden zijn. Wees er dus op tijd bij, hoe eerder je je annulering doorgeeft, hoe groter de kans dat we het proces nog kunnen pauzeren vóórdat het begint.
Als je op tijd annuleert (dus vóór de start van de productie), zullen we de bestelling kosteloos voor je stopzetten. Je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging. Zodra de productie is gestart, kunnen we je drukwerk niet meer annuleren, en zul je de bestelling ontvangen zoals gepland. Het is daarom belangrijk om zo snel mogelijk te mailen als je besluit te annuleren.
Belangrijke informatie
- Uitsluitend per e-mail: Wijzigingen of annuleringen kunnen alleen via e-mail worden doorgegeven (naar info@lynxallin.nl). Zo hebben we jouw verzoek altijd zwart-op-wit en kunnen we het snel intern oppakken.
- Vermeld je bestelnummer: Zet in elke e-mail je bestelnummer en geef duidelijk aan welke bestelling het betreft. Dit helpt ons direct de juiste order te vinden.
- Wees er snel bij: Probeer je wijziging of annulering zo snel mogelijk door te geven. Onze productie gaat vaak snel van start na je bestelling. Als de productie eenmaal begonnen is, kunnen we helaas niets meer wijzigen of annuleren.
- Bevestiging per e-mail: Nadat we jouw wijziging of annulering hebben verwerkt, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Zo weet je zeker dat je verzoek is aangekomen en uitgevoerd. Heb je geen bevestiging ontvangen binnen redelijke tijd? Neem dan even contact met ons op om zeker te weten dat je bericht in goede orde is ontvangen.
Vragen? Neem contact op
Heb je nog vragen over het wijzigen of annuleren van je bestelling? Of twijfel je of je verzoek op tijd is binnengekomen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag. Je kunt ons bereiken via e-mail op info@lynxallin.nl of telefonisch op 0251 34 31 10. Als klantgerichte drukkerij denken we graag met je mee voor de beste oplossing. Jouw tevredenheid staat voorop, dus aarzel niet om contact op te nemen bij vragen of onzekerheden!